Winkelwagen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.


 

Winkelwagen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Webshop keurmerk

Wanneer betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland zijn vanaf €30.- gratis, hieronder betaalt u €4,95.- In België zijn de verzendkosten vanaf €100,- gratis, hieronder betaalt u €6,95-.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als u de bestelling op werkdagen voor 16.00 heeft besteld, verzenden wij het nog dezelfde dag en heeft u het de volgende dag in huis. Bestelling op zaterdag en zondag worden op maandag verstuurd. 

Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?

Wij versturen elke bestelling met PostNL. U krijgt zelf per mail een track en trace code, zodat u kunt zien wanneer en hoelaat uw bestelling wordt afgeleverd.

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op het artikel van uw keuze. U komt nu automatisch in het scherm met gedetailleerde informatie over het artikel. Door op de knop 'ga door naar afrekenen' te klikken wordt het artikel in de winkelwagen geplaatst.

Indien u nog andere artikelen wilt bestellen, klikt u op 'verder winkelen'. U kunt verder winkelen door op dezelfde manier artikelen in uw winkelwagen te plaatsen. Als u wilt zien wat u in uw winkelwagen heeft verzameld, of de inhoud van uw winkelwagen wilt wijzigen, klikt u op winkelwagen rechtsboven in het scherm. Zodra de bestelling compleet is, gaat u naar de pagina 'winkelwagen', controleert u de inhoud van uw winkelwagen nogmaals en klikt u op 'ga door naar afrekenen'. U vult uw gegevens in en klikt vervolgens weer op ´volgende stap. Nadat u de verzendmethode en betaalmethode gekozen heeft, is de bestelling geplaatst. U ontvangt direct per e-mail een orderbevestiging met de bestelgegevens.

Indien u geen bestelbevestiging krijgt, is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de bevestiging waarschijnlijk blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld. Neemt u voor de zekerheid dan even contact met ons op. info@lowvisionshop.nl 
 
Hoe kan ik betalen?
U kunt op drie manieren betalen:
- Vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met iDeal / Bancontact (voor Belgische klanten) 

- achteraf betalen. De betaling loopt via Billink. U ontvangt direct per mail een factuur van Billink en dient deze binnen 14 dagen te voldoen. Wordt uw bestelling via Billink niet geaccepteerd, dan dient u een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

- Bankoverschrijving. U plaatst de bestelling, nadat wij uw betaling hebben ontvangen sturen wij u de bestelling direct toe.

Ik woon in Belgie, kan ik dan ook bij de Low Vision Shop bestellen?

Jazeker, u kunt in het afrekenscherm dan kiezen om het adres handmatig in te vullen. U kunt hier uw adres invullen en bij land Belgie aanvinken.


Hoeveel garantie zit er op een product?
Op alle artikelen zit een standaard garantie van 2 jaar. Met uitzondering van accu’s en batterijen.

Staat u vraag er niet bij?

Mailen naar info@lowvisionshop.nl

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Lowvisionshop.nl

van Heemstraweg 46b

6658KH Beneden-Leeuwen

E-mail: info@lowvisionshop.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Lowvisionshop.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).